sadolfsson

Alla inlägg den 29 mars 2014

Av Sara Adolfsson - 29 mars 2014 22:40

Det blev ingen löprunda men en cykeltur till stallet. Tyckte det skulle vara en kul ide, en bra utflykt, och det var väldigt kul faktiskt, men det är ju 1,5 mil ENKEL väg.. Men det var väldigt mysig, jag gillar utflykter! det var så mkt folk när jag cyklade igenom stan! Nu kryper alla fram ur vintern! Och på vägen hem så hade de öppnat dansparken jag upptäckte idag! Dit måste vi gå och bugga någon dag! ;)


Hos hästen gick det mycket mycket bättre! Hon testade mig ganska ordentligt sist och gjorde det idag med, men det är ju så med ston, det tar ett tag innan man kommer nära dom och dom godkänner det man håller på med! Skuttade lite idag med och hon var så exalterad! Ska bli sååå kul det här och följa henne sedan hennes skada!


Efter de lååånga 1,5 milen hem så hade Ida fixat tacos hemma hos mig, vilken tjej, hon kan vägen till mitt hjärta! ;)

Så såg vi på Delivery Man och åt chips och drack Coka! :) Fantastisk kväll! 




   

Av Sara Adolfsson - 29 mars 2014 08:43

Det är sååå skönt att vakna tidigt, sätta på sig shorts och en kofta. Grädda en våffla och koka en stor kopp te. Dra ut täcket till soffan och palla upp sig med kuddar och ligga och kolla på Nyhetsmorgon. Jag ska bara ligga här en stund nu.

Ska ta pluggledigt idag med. En hel dag! Ska till cubus och byta min bikiniunderdel, ska försöka springa en sväng, ska cykla till Sandy (hästen jag var och provred) och ikväll blir det nog middag med Ida tror jag.

Solen skiner som bara den och hoppas det blir lika varmt som igår så kan man kanske ligga och sola en liten stund!

Såhär varmt var det på min balkong igår! Måste köpa utemöbler!

Presentation

varmt välkommen. här får du följa min vardag som veterinärstudent. som 21 åring flyttar jag till uppsala från göteborg. får se vart detta slutar..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards