sadolfsson

Alla inlägg den 16 mars 2014

Av Sara Adolfsson - 16 mars 2014 22:05

Det värsta med att ha kompisar och pojkvän här är när dom åker.. :( Suck. Det var jobbigt att lämna av dom, men usch vad det slog till sedan efter dom åkt och jag pluggat klart och skulle mysa till det i soffan.. Då var det inte lika roligt att heta Sara Adolfsson. Längtar hem!

Annars har vi haft det mysigt, förutom att Kareby förlorade SM finalen. Lider med dom. Dom har varit så bra hela året och i den matchen det verkligen gäller något så fick dom inte till det. Usch vad det gjorde ont att se! :(
Några av mina bästa vänner var på planen och jag vet hur mkt de offrar hela vintern.. Nej usch!

Annars började det ju bra med att vi knappt tog oss till matchen.. Hade parkerat hos min morbror för att slippa betala parkering men hade så brottom att vi inte kollade vägen utan gick 15 min åt fel håll! Så vi hade inte tid att vända utan fick åka taxi! Inte nog med det så släppte taxichauffören oss en bit där ifrån så vi fick småspringa en bit ändå! Och sedan efter matchen orkade inte Rasmus gå så det blev taxi tillbaka till bilen.. Vi hade kunnat parkera utanför arenan många timmar för dom taxipengarna! ;)
Sedan bestämde vi oss för att vafan vi är ändå i Stockholm vi går ut och äter?! Slutar med en nota på 500 spänn i mat och 160 i parkeringsavgift.. Fy fan vilken dag.. Studentekonomi-ångest på högsta nivå!

Och idag har vi lämnat av Hanna vid 11 och tog en chokladboll på ett café. Sedan hem och pulade och diskade lite, min man rensade mitt avlopp och tog ner äckelbrädan! YEES! Så nu ska det spacklas och målas.. Men det får bli nästa månad.. ;) Sedan såg vi på herrarnas final och mitt in i andra så skulle Rasmus åka hem.. Så det var bara att åka och lämna honom.

Och nu ligger jag här med massa hemlängtan.. Tur att jag hade glass hemma!

Presentation

varmt välkommen. här får du följa min vardag som veterinärstudent. som 21 åring flyttar jag till uppsala från göteborg. får se vart detta slutar..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards