sadolfsson

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Sara Adolfsson - 3 mars 2014 15:09

Hämtade min julklapp.. Äntligen den finaste grytan! Den ska stå många timmar i min ugn i sitt liv! Mkt pulled pork och grytor och sånt! Vackraste!

Och ett svagt ögonblick förra veckan köpte jag även nya kuddfodral till kuddarna i soffan! Fint!

Av Sara Adolfsson - 3 mars 2014 08:42

Måndag morgon. Jag gick upp lite tidigare idag för att plugga lite, och ha lite extra tid i soffan på morgonen. Börjar inte förrän 10.15, så gott om tid. ;)

MÅNDAG: Skola, hämta min julklapp jag ska få av pappa som vi la undan igår, hem och plugga lite till och sedan bandyträning ikväll.

TISDAG: Skola, och plugg och sedan inget planerat.. Blir nog gym och matlagning. (Har börjat tina kött till schnitzel! Mm!!)

ONSDAG: Skola, träning direkt efter skolan, köpa present till Emma som fyllde år i helgen och ska ha middag som vi ska på på kvällen!

TORSDAG: Skola, sedan ska jag faktiskt till en dietist. Ska bli spännande och se vad hon har att säga om mitt hopplösa fall! ;)
(Så idag börjar matdagboken..)

FREDAG: Skola... (you see the picture..), sedan säkert massa plugg som jag inte hunnit i veckan. Har bandyträning på kvällen men får väl se statusen på den.. Annars får det nog bli att ta fredag!

HELGEN: Ska faktiskt på yoga kl 10 både lördag och söndag. Det är en sån helg här i Uppsala där det är gratis prova på! Sedan tror jag att det blir mellofinalmiddag på lördag och kanske en go brunch efter yogan på söndagen.

BRA VECKA!!


Hittade min glaspenna! Kul att kladda lite här och var.. ;) trevliga budskap!

Presentation

varmt välkommen. här får du följa min vardag som veterinärstudent. som 21 åring flyttar jag till uppsala från göteborg. får se vart detta slutar..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards