sadolfsson

Alla inlägg den 28 mars 2014

Av Sara Adolfsson - 28 mars 2014 20:50

Denna veckan har varit fel iom att Elin och Kristina har varit här och vi hade tenta på en onsdag så det är ju skönt att det redan är helg! Idag har vi stått och dissikerar hela dagen. Vi ska ju hålla på med rörelseapparaten, så vi var tvungna att flå en hund för att kunna se alla musker under. Och det tog sin lilla tid.. Att klippa bort trampdynor och skära loss öron och skära av penis.. Usch vad det låter förjävligt!

Sedan va jag helt död iaf! La mig på golvet i min lägenhet och öppnade dörren, så låg och solade en stund och fick blunda, det var fantastiskt!

Nu på kvällen har jag varit på kåren och fixat en mysig kväll för de damerna som äger och jobbar på den restaurangen som ligger mittemot kåren, dom ska stänga så VMF ville tacka för långt och troget samarbete så damerna skulle en sväng i tunnan! ;) Mycket trevligt faktiskt!
Väl hemma blev det våfflor och ett paket sandwich-glass!

Presentation

varmt välkommen. här får du följa min vardag som veterinärstudent. som 21 åring flyttar jag till uppsala från göteborg. får se vart detta slutar..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards