sadolfsson

Alla inlägg under augusti 2013

Av Sara Adolfsson - 29 augusti 2013 21:47

Första halvan av dagen idag har varit hemsk. Fyttifaan vad dåligt jag har mått. Ont i huvudet och grinig och deprimerad. Tror det har mycket med flytten att göra.. Och just nu känner jag mig inte hemma någonstans.. Allt det som är mitt och oss ligger nerpackat i lådor och man lever i en jävla röra.. Det mår jag fan inte bra av asså.. Också blir jag ju så rastlös så jag vet inte vart jag ska ta vägen.. HATAR tiden mellan kl 12-15 på dagen för då känner jag mig som mest värdelös typ.. Har inte gjort något med dagen och snart är det kväll igen typ.. Men sedan efter de där timmarna så åkte jag med Kristkna till stallet och myste för en sista gång. Och jag som inte ens haft häst i stallet utan bara varit där och hjälpt Kristina ibland fick tom en liten present, SÅ JÄVLA GLAD JAG BLEV! Vad så lite kan göra mycket. Sedan bjöd min fina vän Amanda på Franks på kvällskvisten och vi satt och snackade om ditten och datten och det var bannemej ganska mysigt. Kändes lite som moppetider igen.. ;)

Hundvakt har jag vart idag med, hon var med och såg på gossip hela morgonen!!

Av Sara Adolfsson - 28 augusti 2013 09:50

Åh min älskade lilla varelse.. Trodde inte man kunde sakna en katt så.. Jag menar, det är ju liksom en katt...
Men kolla på henne..

Så ledsen i bilen när vi skulle lämna henne!!

Av Sara Adolfsson - 27 augusti 2013 23:07

Hej få coopen.. Jo men så är det. Sista passet gjort..

Hade mina fantastiska bandytjejer hör hemma på middag ikväll. Det bjöds på tacos såklart. Åh mina världens bästa tjejer. Så mycket man gått igenom under åren. Man lever ju som en stor familj under hela vintermånaderna! Det skär verkligen i mitt hjärta att flytta. Tänk att missa alla underbar personers liv. Alla som jag har här hemma, tänk att inte få dela mitt liv med dom? Hur ser det ut när jag kommer hem? Då kanske någon annan har flyttat för gott..? Vi kanske har spelat bandy ihop för sista gången? Tänk om fem år. Då kanske hälften har barn? Mitt hjärta är krossat. Jag VILL inte vara utan dessa människor, varför väljer jag att flytta ifrån dom? :'(

Av Sara Adolfsson - 24 augusti 2013 10:44

Tänkte bara visa vad jag har för mig på dagarna.. Har byggt om en expo lite idag! ;) Bara 3,5 dagar kvar på Coopen!

Av Sara Adolfsson - 23 augusti 2013 17:54

aka nödgodis..

Av Sara Adolfsson - 22 augusti 2013 21:58

Absolut en av favvisarna just nu! Kyckling, skogschampinjon, rödlök, spenat, soltorkade tomater, grädde och pasta!! MUUUMS!!

Av Sara Adolfsson - 22 augusti 2013 18:12

Fyttitusan det godaste som finns att möla!! Kanon men pincett så slipper man bli geggig om fingrarna! ;)

Av Sara Adolfsson - 21 augusti 2013 14:15

Fan vad sugen jag blev på att gå kurs och lära mig göra sånna ögonfransar jag gör..!! Men det kostar 8000 för en dag.. Men då får man med verktyg och allt!! Asså det är ju 8000 som ska ut fort men sedan har man ju hela sin livstid på att tjäna in dom pengarna?! Värt eller ej?!

Presentation

varmt välkommen. här får du följa min vardag som veterinärstudent. som 21 åring flyttar jag till uppsala från göteborg. får se vart detta slutar..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards