sadolfsson

Direktlänk till inlägg 30 november 2014

PÅ VÄG ÅT ANDRA HÅLLET

Av Sara Adolfsson - 30 november 2014 21:36

Det var inte länge det varade. Nu är jag påväg norrut igen. Eller det har jag ju varit typ hela dagen.. 9.15 gick tåget från Göteborg till Karlstad. Där blev det ett stopp för match. Den gick bra, tackar som frågar. Vi vann och jag gjorde mål! Men inte helt nöjd ändå..

Sedan blev det buss med laget till Stockholm. Sedan släpade jag grejerna till pendeln och nu sitter jag på tåget till Uppsala. Nog längsta vägen till Uppsala jag tagit. 2,5h tåg + 3,5h buss + 1,5 tåg..

Så det gick fort. Och jag kommer hem sent så får klara mig utan min katt inatt. Buh! Men imon är det ifs full rulle ändå. Ska upp och träna och köpa mat till puben innan skolan. Sedan skola till 12 och sedan plugga massa som jag inte orkat ta tag i än.. Sedan pub och mys.
Och sedan kanske gubbträning på kvällen..

Godnatt-selfie!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Adolfsson - 6 januari 2015 06:59


Ja det var väl slut på det hoppades jag.. Men Icke! Men idag är det ju match så då kan man väl ta det. :) Sitter i bilen och väntar på att bussen och laget ska plocka upp mig i Uppsala. Idag äre nämligen match i Ljusdal! Där har jag faktiskt aldrig v...

Av Sara Adolfsson - 28 november 2014 14:30

Äntligen påväg hemmåt! Inte träffat dom på nästan 2 månader. Men så sa det bara slurp så va november över när man har 3 tentor på 8 dagar, villet betyder typ två veckors tentapluggande. Ja du läste rätt! Det var som om lärarna var tvungna att utsätta...

Av Sara Adolfsson - 30 oktober 2014 08:39

Idag är det fredag?! Nej jag vet men för oss är det det! Vi är lediga imon! :) Hela vecka har varit ganska lugn med föreläsningar, men det måste det vara nu när det är så mycket nytt! Finns inte en chans i världen att hinna gå igenom det hemma annars...

Av Sara Adolfsson - 28 oktober 2014 08:11

Såja. Hemma vid 3 igår efter att ha städat kåren efter en väldigt väldigt rolig brännbålstillställning! Några tappra hjältar höll ut ända till 02.. ÄNTLIGEN ÄR VI VET-X PÅ STUTIS! Idag är det föreläsning till 12. Och efter det ska jag plugga en ...

Av Sara Adolfsson - 27 oktober 2014 08:09


Idag är dagen. Idag ska vi avslöja vårat klassnamn för alla andra veterinärstudenter på Stutis! Det kommer bli så kul! Först spex på skolan och sedan hela kvällen med lekar för ettorna. Tillsist såklart lite fest också! :) Men först ska vi labba li...

Presentation

varmt välkommen. här får du följa min vardag som veterinärstudent. som 21 åring flyttar jag till uppsala från göteborg. får se vart detta slutar..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards