sadolfsson

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Sara Adolfsson - 11 mars 2014 07:28

Dag igen.. Dags att klä på sig rocken ock ställa sig vid dissektionsbordet.. Det är jättekonstigt men det är jättemånga i vår klass som tycker att dissektionerna är det tråkigaste, inkl mig själv. Jag tror att det är lite ångestladdat för att man ska kunna så himla mycket och orka hålla fokus så länge och ha koll på så många latinska delar som möjligt.. Men men.. Det är ju bara att görat.. Idag är det idisslarnas digestionsorgan.. Så det blir alla förmanar och tarmar på ko och typ get att få koll på idag.

Sedan blir det hem och plugga gårdagens föreläsning, och step!

Wrapspuben verkade omtyckt iaf! Så det var väldigt skönt! Det var väldigt roligt och det kom en hel del folk tycker jag allt!

OCH igår träffade vi killingarna! Så söta så jag dör! Jag ska ha en get när jag blir stor. Dom är assköna!

Presentation

varmt välkommen. här får du följa min vardag som veterinärstudent. som 21 åring flyttar jag till uppsala från göteborg. får se vart detta slutar..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards