sadolfsson

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Sara Adolfsson - 27 mars 2014 21:39

Idag började som sagt nästa delkurs.. Och vi hängde nere på Asis för att repetera lite ben. Nu måste vi ju veta vart alla muskler fäster.
Men vi gick till fem idag och jag var sååå hungrig. Däckade i soffan och sov en stund! Sedan kom Ida och drog mig på en löprunda! 5,6km alltid något!

Och nu... Har det vart soffan sedan dess, asså min hjärna är slutkörd. Har slötittat tv i några timmar nu! Skönt att inte behöva tänka för en stund!

Saknar min gamla lägenhet!

Av Sara Adolfsson - 27 mars 2014 08:05

Solen skiner idag! Och jag har den sämsta morgonen på länge med mina ögon, för jag somnade på soffan igår och då hade jag inte tvättat och smörjt ögonen.. Så i morse kunde jag ju inte öppna ögonen. :(

Men igår gick tentan bra! Den var snäll faktiskt så hoppas det gick bra, annars har jag vänta på allt! Väl hemma däckade jag i soffan. Det är en sådan urladdning att efter långt ångest-tentaplugg och 4h skrivande.

Vid 16 så var vi och provred en häst som jag kanske ska rida i framtiden! Det kändes bra men det är ju jöttesvårt att sitta på någon annans häst första gången, och denna som hade vart skadad, så visste man inte riktigt hur mycket man fick ta i den. Men det är utvecklade det med! :) Ska dit någongång nästa vecka med.

På kvällen åt vi hamburgare hos Lydia! Så trevligt! Så skönt att hon bor så nära! ;)
Idag drar delkursen rörelseapparaten igång.. KUNDE VI INTE FÅTT NÅGON DAG LEDIGT??! Så nu ska vi stå vid dissektionsbordet hela eftermiddagarna och kolla muskler.. ÅNGEST! Fast idag har vi "bara" introduktionsföreläsning, en vanlig föreläsning och sedan repetition av osteologi (ben) fram til FEM??!? ALLVARLIGT?! :'(

Karro skickade med Kristina och Elin mitt favvobröd som är världens godaste och som hon faktiskt har tagit fram! Världens bästa med massa goda nötter och torkad frukt! Mums!

Presentation

varmt välkommen. här får du följa min vardag som veterinärstudent. som 21 åring flyttar jag till uppsala från göteborg. får se vart detta slutar..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards