sadolfsson

Alla inlägg den 7 mars 2014

Av Sara Adolfsson - 7 mars 2014 08:17

Igår blev en lugn kväll! Väldigt skönt! Var hos dietisten efter skolan. Det kändes jättebra, ska nog gå dit några gånger för att få en spark i röven! ;)

Sedan hem och laga mat och plugga och sedan tog jag kväll och kollade lite tv! Älskar den där sista timmen innan man ska gå och lägga sig! Så skönt med en kopp te och vara färdig med dagen. :)

Dig ska vi ha dissektion nu på morgonen, det blir en hel gris så nu blir det lite större djur. Fick några aha-upplevelser kring levern igår så ska försöka få ihop dom idag! Och hitta alla strukturer vi ska kunna... Det är en del.. Och som vanligt är det olika på alla djur.. Sedan ska vi ha demo på hästens grovtarmar. Tror jag har koll på dom men när man tror det så ändras det ganska fort! ;)
Ikväll blir det Lets Dance i soffan! ÄNTLIGEN! Mys!

Saknar min katt!

Presentation

varmt välkommen. här får du följa min vardag som veterinärstudent. som 21 åring flyttar jag till uppsala från göteborg. får se vart detta slutar..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards