sadolfsson

Alla inlägg under september 2013

Av Sara Adolfsson - 17 september 2013 08:04

Också måste jag tacka syrran, pappa och Kristina för den fantastiska ringen! Underbar! Så himla typiskt att den är lite för liten, men det är tanken som räknas!


 

Av Sara Adolfsson - 16 september 2013 22:14

Nu börjar alla appar trilla på plats i telefonen med, fantastiskt! I helgen har pappa vart här, underbart skönt verkligen och det var jättetungt när han åkte.. Blev man påmind om hur ensamt det är. Men fick sysselsätta mig med lite ben-plugg ist. På onsdag ska vi ha frontertest på hundens alla ben. Så det gäller att kunna alla och framför allt- alla JÄVLA knölar och kammar och inbuktningar.. BLÄ! Men det sätter sig väl snart förhoppningsvis. Har suttit och kollat ikapp lite dissektionsfilmer som jag inte sett när jag inte haft internet.. Så här gör vi med mink.. ;) enjoy !

Av Sara Adolfsson - 15 september 2013 19:48

Rotat fram lite bilder från insparksveckan.


     


Av Sara Adolfsson - 12 september 2013 20:20

JAAAA! Idag fick jag ut min telefon igen! Fantastiskt, men såklart skulle det strula lite.. valde fel säkerhetskopia... så nu sitter jag här och fryser på en liten kulle (enda stället jag har internet) och ser knappt tangentbordet men mne. Var tvungen att ha internet för att återställa telefonen.. tar fan en halvtimme... Bara jag hinner in till HELA SVERIGE BAKAR!!! Världens mysigaste program !! :D Ska slänga in lite bilder från första veckan när jag får ordning på internetet så jag han sitta inne... puss och kram nyp i stjärten

Av Sara Adolfsson - 1 september 2013 15:52

Såklart att min telefonjäkel skulle lägga av !!!! Kunde inte göra någonting! Så ensam utan telefon.. Fick ju panik så åkte och lämnade in den här uppe nu men nu sitter jag ju fast med en gammal Sony Ericsson.. Så himla typiskt nu första veckan när man vill ta massa bilder och visa er!
Men tänkte att jag skulle blogga från Kristinas telefon innan dom åker. Kolla min fina husvagn!!! ;)

Mammas katt trivs som tusan i fönsterkarmen! ;)

Presentation

varmt välkommen. här får du följa min vardag som veterinärstudent. som 21 åring flyttar jag till uppsala från göteborg. får se vart detta slutar..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards