sadolfsson

Alla inlägg den 17 september 2013

Av Sara Adolfsson - 17 september 2013 22:32

Tung kväll. Var nere och testade på Friskis skivstångsklass.. :/ Men allt bara skrek inom mig att det var fel! Jag har ju mitt gym hemma! Jag tränar i lag. Hej jag heter Sara Adolfsson och jag spelar bandy! Inte hej jag heter Sara Adolfsson och jag går på Friskis? :( Och så insåg man när man började tänka på årskort.. att man ska träna där nästkommande fem år i sitt liv..? Jag vill bara åka hem, jag vill vara med er där hemma, vara med i era liv! :/ Jag vill ta SM- guld med Kareby IS i mars! Jag vill åka 12 timmar i buss enkel väg med ER! Varför har jag sådan otur att min utbildning ligger 50 mil hemifrån.. ? Varför..? :'(

Av Sara Adolfsson - 17 september 2013 17:10

Haha! Skulle skriva Dyce så blev det succé med autocorrecten?! Det kanske har någon betydelse? ;) Nu har jag iaf, mycket sent ifs.. Men fått hem min anatomibok.. Så nu är det bara att kötta..

Av Sara Adolfsson - 17 september 2013 11:09

Åh det är faktiskt jätteroligt! Har fixat praktikplats nere i Göteborg så jag kan göra det hemma, men jag kan inte avslöja vart än!! Det är lite grejer jag måste få svar på först innan jag får avslöja... Åhhh.. Wiiieho ska bli så roligt att få berätta för er, men håll ut!! Kommer snart jag lovar! Tills dess så bjussar jag på en bild på min fina nya skolväska och på ringen! Tryckte på den med lite handkräm, dock får jag inte av den men det är ett senare problem! ;)

EDIT: Eeh, VA?! Klart jag får berätta och det är inte så stort, skulle bara driva lite. Jag ringde precis till Malena Behring, Mulle och frågade om jag fick gå med henne och hon sa ja! Kul! Mulle är på Särö hästklinik och lite på Ale. :) När skulle ve bestämma längre fram! Fred ut!

Av Sara Adolfsson - 17 september 2013 08:08

Jajjemen då har man vart uppe och sprungit första milen idag ! Tidigt också fantastiskt, tycker det är så himla skönt att komma ut så tidigt på morgonen och låta benen få pressa lite! Grymt väder här idag med så man blev riktigt inspirerad när man var ute, ville typ inte gå in! Så lyssnade jag på IL's poddcast economista, kul faktiskt! Kan man bli ännu snålare sedan! ; )



EDIT: Oj! skrev jag första MILEN ? Det ska vara första KILOMETERN !! Efter att ha haft riktig semester i sommar och inte rört på sig och ätit massa så har jag nu 8 kg att gå ner.. BLÄÄÄ.



Av Sara Adolfsson - 17 september 2013 08:04

Också måste jag tacka syrran, pappa och Kristina för den fantastiska ringen! Underbar! Så himla typiskt att den är lite för liten, men det är tanken som räknas!


 

Presentation

varmt välkommen. här får du följa min vardag som veterinärstudent. som 21 åring flyttar jag till uppsala från göteborg. får se vart detta slutar..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards