sadolfsson

Alla inlägg den 21 september 2013

Av Sara Adolfsson - 21 september 2013 18:49

Och så har man vart på spinning idag ! Känner mig hyfsat mör i kroppen! Nu blir det tacokväll i husvagnen med Ida och Johanna! Trevlig kväll alla!

Av Sara Adolfsson - 21 september 2013 15:02

Ligger och tar igen mig, huvudet har jobbat i 5 h i sträck, så nu ville han inte mer.. Vill bara bjuda på en bild på Ida när vi pluggade ben nere på asis! Vi tyckte mer att det såg ut som ett Hawaii-halsband än en kotryggpelare! Söte!

Av Sara Adolfsson - 21 september 2013 09:30

Igår va vi lediga från skolan.. Eller av, självstudier.. Jag började dagen med att diska vilket jag inte gjort på en vecka, så det tog sin lilla tid.. Sedan tog jag mig in till stan och kollade på en ny dator. Tror ändå jag hittade något som passade men dom var tvungna att bygga en så det skulle ta ett tag.. Fick pluggat i typ 1h, alldeles för lite.. Men sedan åkte jag och Ida och handlade och grillade i husvagnen! Bäddade ner där fram och la oss och kollade på Idol, fredagsmys på HÖG nivå!!
Nu sitter jag och äter frukost efter att ha varit ute och sprungit 2,5km och gått 2,5! Hittade ett koloniområde här bakom mig och där var det ju samtidigt att gå omkring!!

Presentation

varmt välkommen. här får du följa min vardag som veterinärstudent. som 21 åring flyttar jag till uppsala från göteborg. får se vart detta slutar..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards