sadolfsson

Alla inlägg under september 2013

Av Sara Adolfsson - 25 september 2013 08:01

Åh fantastiskt trevligt!!

Av Sara Adolfsson - 24 september 2013 19:35

Är det pubbis så är det! Latiolajban tema och vad tog vi?
Brödernafluff!!

Av Sara Adolfsson - 24 september 2013 15:20

Jadu, idag tog jag ledigt på förmiddagen och uträttade lite ärenden. Lagade telefonen (1700 fattigare... AAAAAAHHH) och var och sprang på gymmet! Duktiga mig! Idag var det faktiskt roligt att springa! Kondisen börjar nog komma ikapp lite! Sprang 5,5 och gick 2,5 så hade rört på mig 8km! Tyckte jag var bra från att inte orka springa 3 förra veckan typ! Men nu var det ifs på löpband, men ställde in så jag sprang i lutning hela tiden! Det är kul när man lägger upp en taktik! Typ som kilometer 4 körde jag lite backe så 4.20 sprang jag i 4% lutning i 200 m och på 1% lutning i 200 meter och så en gång till, så var den kilometern borta! Så går det lite fortare än att bara springa! ;) Ska nog bli riktigt nördig och göra upp ett program och ha med mig! Nu sitter jag och lyssnar på hur fosterhinnor bildas! Askul!! NOT..

[Bild]

Av Sara Adolfsson - 23 september 2013 20:40

Tillråga på allt så har jag en fruktansvärd huvudvärk eftersom jag inte ätit socker på ett tag.. Att man kan vara så beroende av något?! Sitter och intalar mig själv att jag behöver lite honung till min hals, som gör så ont...

Av Sara Adolfsson - 23 september 2013 18:29

Jävla tråkig kväll alltså!! Var och kollade på en lägenhet som va gin själva lägenheten men jättetråkigt läge!! :( Besviken.. Skulle åka in till stan och köpa skjorta till imon.. Dyra!!! Besviken.. Åkte vidare till 2a hand, stängt. Besviken.. Skulle ha lagat min telefon.. Dom ska ha 200 extra för att laga den på en timme annars tar det TVÅ DAGAR??! Besviken.. Får glasflisor i fingrarna hela tiden.. Besviken.. Fick inte uträttat något vettigt alls.. Sååå tradigt! :( vettefan om jag tänker plugga något eller om jag bara ska lägga mig med en gång och inte hoppas på fler besvikelser idag.. Skjut mig.

Av Sara Adolfsson - 22 september 2013 17:46

Nu sitter jag här och ritar nu igen! Idag blev det hjärta och lunglober! ;)

Av Sara Adolfsson - 21 september 2013 18:49

Och så har man vart på spinning idag ! Känner mig hyfsat mör i kroppen! Nu blir det tacokväll i husvagnen med Ida och Johanna! Trevlig kväll alla!

Av Sara Adolfsson - 21 september 2013 15:02

Ligger och tar igen mig, huvudet har jobbat i 5 h i sträck, så nu ville han inte mer.. Vill bara bjuda på en bild på Ida när vi pluggade ben nere på asis! Vi tyckte mer att det såg ut som ett Hawaii-halsband än en kotryggpelare! Söte!

Presentation

varmt välkommen. här får du följa min vardag som veterinärstudent. som 21 åring flyttar jag till uppsala från göteborg. får se vart detta slutar..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards