sadolfsson

Direktlänk till inlägg 25 september 2013

KÖRD I HUVUDET

Av Sara Adolfsson - 25 september 2013 19:48

Tjenis! Jag sov hos Ida inatt, ville inte cykla hem ensamen i mörkret och sååå kallt det har blivit! Vaknade med ett ryck kl 7 och bah: Faaanken, jag ska ju besiktiga bilen idag!! Så det var bara att flänga hem och hämta bilen. Det var frost på den så fick ju ställa mig och skrapa i all hast! Men det gick bara bra! ;) Sedan ringde Ida och sa att hon har blivit inlåst!!! Hennes hyresvärd trodde att det var hon som gick när jag gick, så han låste ett lås utifrån som inte går att öppna innefrån! Haha, så jag fick skynda mig dit och hjälpa henne ut! Efter denna bra start på morgonen har vi stått och dissekerat hund och katt i 6 timmar. Min hjärna är helt slut, för man pluggar ju och försöker komma ihåg alla blodkärl och ligament överallt under tiden man går igenom.. Trodde jag skulle tycka det var svinjobbigt att skära i katt, men det gick mkt bättre än förväntat! Man har liksom blivit lite avtrubbad redan! Helt galet att det har gått så fort! Men det är ju lite jobbigare när djuren blir större och man måste binda tassarna för att den ska ligga still.. Sedan tog vi donken påvägen hem och nu ligger jag i vagnen! Tror inte jag orkar mer ord men ska försöka trycka in några till..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Adolfsson - 6 januari 2015 06:59


Ja det var väl slut på det hoppades jag.. Men Icke! Men idag är det ju match så då kan man väl ta det. :) Sitter i bilen och väntar på att bussen och laget ska plocka upp mig i Uppsala. Idag äre nämligen match i Ljusdal! Där har jag faktiskt aldrig v...

Av Sara Adolfsson - 30 november 2014 21:36


Det var inte länge det varade. Nu är jag påväg norrut igen. Eller det har jag ju varit typ hela dagen.. 9.15 gick tåget från Göteborg till Karlstad. Där blev det ett stopp för match. Den gick bra, tackar som frågar. Vi vann och jag gjorde mål! Men in...

Av Sara Adolfsson - 28 november 2014 14:30

Äntligen påväg hemmåt! Inte träffat dom på nästan 2 månader. Men så sa det bara slurp så va november över när man har 3 tentor på 8 dagar, villet betyder typ två veckors tentapluggande. Ja du läste rätt! Det var som om lärarna var tvungna att utsätta...

Av Sara Adolfsson - 30 oktober 2014 08:39

Idag är det fredag?! Nej jag vet men för oss är det det! Vi är lediga imon! :) Hela vecka har varit ganska lugn med föreläsningar, men det måste det vara nu när det är så mycket nytt! Finns inte en chans i världen att hinna gå igenom det hemma annars...

Av Sara Adolfsson - 28 oktober 2014 08:11

Såja. Hemma vid 3 igår efter att ha städat kåren efter en väldigt väldigt rolig brännbålstillställning! Några tappra hjältar höll ut ända till 02.. ÄNTLIGEN ÄR VI VET-X PÅ STUTIS! Idag är det föreläsning till 12. Och efter det ska jag plugga en ...

Presentation

varmt välkommen. här får du följa min vardag som veterinärstudent. som 21 åring flyttar jag till uppsala från göteborg. får se vart detta slutar..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards