sadolfsson

Alla inlägg under september 2014

Av Sara Adolfsson - 3 september 2014 19:42

Första träningsdagen idag. Blev så för att vi hade ett hål, men det var ju skönt! Fint väder att springa i med! ;)
Så var det dancebattle på gräset mellan alla nollor! ;) Duktiga!!
Nu åkte jag hem en sväng medan som dom lekte, säger hej till Svea och kollar ett avsnitt paradise! ;)
Åker nog ut till ULS till släppet, eller...? ;)

Av Sara Adolfsson - 3 september 2014 07:57

Det var dags för höstens första pubrunda igår! Wiiieho! Vi blev väldigt många så då blir det ofta ledigt svårt att hänga ihop men man träffar varandra lite på olika ställe hela tiden. KUL!

Idag är det föreläsningar till 12. KV-möte över lunchen. Fika med sekten. Lekar med ALLA ettor på hela SLU. Släpp på ULS.. Gud, känns som att vi har lika mkt inspark som ettorna.. ;)

Av Sara Adolfsson - 2 september 2014 08:39

Ja det blev en sen kväll igår med släpp på kåren, men så skönt att vara igång! Så mysigt att träffa alla!
Amöborna är så orutinerade och ser alltid lite skräckslagna ut när vi börjar sjunga och spexa! Hihi! Men jag vet ju att jag var exakt lika dan bara för ett år sedan.

Så lite sömn bara och nu upp igen. Vi läser virologi just nu och håller på med lite grundläggande introföreläsnigar.. Det ska väl gå det med.. Men det gör det ju lättare att vi är i det nya huset iaf! Det är fantastiskt vackert!

Hogwarts?!

Av Sara Adolfsson - 1 september 2014 07:19

Måndagsmorgon. Jaha. Då var det höst. Då var det skola. Nej, jag ska inte klaga, det ska bli kul, inte att plugga till tenta kanske, men att träffa alla vänner och ha en mysig höst.
Sektträffen igår gick bra, vi var här hos mig. God mat och amöborna var söta! ;)
Nu ska jag snart åka till skolan och virra runt i det nya huset. Skönt iaf att alla är lika vilse, 1a som 4a! ;) Ikväll är det faddermiddag och släpp efteråt, så det blir jobb till 02 inatt..

Presentation

varmt välkommen. här får du följa min vardag som veterinärstudent. som 21 åring flyttar jag till uppsala från göteborg. får se vart detta slutar..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards